Tiny Hand eemiliajakobsson -

2011-10-11

Hallå!
Har hänt väldigt mycket sen sist. Har haft det jävligt krångligt fram och tillbaka därför jag inte bloggat sen har jag inte heller orkat eller haft nånting att skriva om.

Kan iallafall meddela att vi ska flytta till ett hus med mamma o gänget, vilket ska bli sjukt härligt och jag längtar så gud vet vad! Huset var jätte fint och ligger typ 800m härifrån så det är inte långt. Vi ska totalrusta huset, byta kök, golv, tak, fönster, tapeter osv överallt. Flytten blir senast 1 December, Can't wait.

Är även dags för min förhoppningsvis sista operation i knäna och den här gången är det de högra benets tur, första gången är nervös faktiskt. Väntar bara på en remiss, blir iallafall inom 3 månader.

Vad mer?.. Vet inte om jag ska börja babbla om vad jag pysslat med under den tiden jag inte bloggat, vi kan väl ta det härifrån? right? Ska iallafall snart åka till pappa och vara där i veckan, får se hur jag gör i helgen dock min kära kära moster kommer så vill vara med henne. Nåja, ska packa lite o sen försöka ta mig till pappsen, puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback