Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.12.18

Godmorgon. Jag är fortfarande sjuk, som att dunderförkylningen inte räckte eller halsont heller jag har även nu fått världens slemhosta. Idag ska jag bara vara hemma och vila upp mig, inte göra något annat. Jag vill ju o jobba!
 
Snart är det Julafton, jag har bara två julklappar kvar att köpa sen är jag äntligen klar!
Blir många "lilla julafton" för mig, det är kul!
torsdag får jag och Tobbe våran julklapp av mamma och Jörgen, en diskmaskin, äntligen och super tack!
Då ska jag passa på att ge mamma hennes julklapp också. Vi kanske passar på och får sängen också då.
 
Sen på fredag har jag och Loppan lilla julafton här hos oss, mysigt mysigt.
Lördag ska vi till Ammi och Jonny (svärföräldrarna), där vi ska äta ett litet annorlunda julbord nämligen, sushi.
Linn o Johan med deras underbara kids ska också vara där, o även då kommer tomten.
söndag ska vi till varvet och till pappsen, Viktoria och Bella ska fira jul med deras pappa så vi ska dit och äta, spela på uppesittarkvällen och byta julklappar.
Sen då på måndagen då åker jag till Änglabyn för att fira jul med pappas släkt, så underbart.
På kvällen firar även jag och Tobbe Jul och då får han sina julklappar. Härliga 5 dagar som väntar.
 





Mina tjejer fick sin julklapp igår, myckt uppskattat. Där har dom lekt heeeela natten och nu ligger dom helt utslagna på sängen.

Elinvikman

Men kommer ni inte till farmor & farfar ?;(

Svar: Tobbe kommer, men inte jag. Jag ska till min fammo:)
Emilia Jakobsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback