Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.12.22

Godmorgon!
Nu är det endast två dagar kvar till julafton, mysigt.
Jag tjuvstartade redan igår med en lillajulafton med Loppan. Mamma och Jörgen kom även förbi med deras julklapp, en diskmaskin. STORT TACK! Av Olivia fick jag super snygga döskalle smycken som jag premiär använder idag, tack gumman. Igår var jag o Lopan även på stan i sex timmar, KAOS. Var så otroligt mycket folk, man fick köa för att ens ta sig in i Smedjan...
 
Idag vaknade jag tidigt, redan halv sju. Låg och försökte somna om men utan resultat så jag steg upp för en stund sen. Nu ska jag göra mig iordning åsådär för idag ska vi ju till Tobbes föräldrar för att fira jul, gud vad jag längtat. Nåja, har inte tid att sitta här nu, hörs sen.
 
Hyffsat skön sovställning i nya trädet.

Även här sover vi gott!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback