Tiny Hand eemiliajakobsson -

mitt 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Inte det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja...
5. Vilka länder besökte du? - Turkiet och Finland
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - körkort!!!
7. Vilket vilka datum från år 2012 du alltid att minnas? - 9 juli, 25 september, 6 november.
8. Vad var din största framgång 2012? - jadu.
9. Största misstaget? - Jag vet faktist inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja
11. Bästa köpet? - Mina två älskade kattungar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Mat tror jag nog.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - oj, det är många.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ungefär samma som året innan.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Övningskört, pluggat och varit mer hälsosam.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Slöat.
18. Hur tillbringade du/kommer du att tillbringa julen? - I Änglabyn med släkten från pappas sida.
19. Blev du kär i år? - Jag var ju redan kär :')
20. Favoritprogram på TV? - Soa & Solsidan.
21. Bästa boken du läste i år? - har inte läst någon
22. Största musikaliska upptäckten? - ingen aning.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - systemkameran.
24. Något du önskade dig men inte fick? - icke.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Hade födelsedagsparty med Cassi as always!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?- ehh.. JO!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - lazy!
28. Vad fick dig att må bra? - Mina två små missar, min karl och familj.
29. Vilken kändis var du mest sugen på?- Charlie hunnam!!!!
30. Vem saknade du? - Finska släkten, farfar som gick bort...
31. De bästa nya människorna du träffade?- Jag vet inte faktiskt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback