Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.07.02

Tjenixen! Jag och lillasyster Agnes har vaknat i tid idag. Vi käkade frukost sen drog vi med cyklarna till stan.
Agnes hade ett presentkort på Åhléns, hon fynda lite pysselsaker som vi sitter och håller på med.
Jag hittade bara nå linnen, även en jeansjacka som jag lade undan till imorgon, har nämligen ett presentkort jag med fast på H&M så kanske jag köper mig jackan. 
 
Vi var förbi på jobbet och käkade mjukglass innan vi cyklade hem och nu ska jag börja göra mig klar för ett arbetspass. 
Haha igår kaosade heeela dagen, jag var helt säker på att jag började jobba klockan tre men halv två slog det mig att det var söndag och jag började två. Helt i panik slängde jag på mig kläderna och sen börja jag låsa upp hojjen men nyckeln passa inte, det var mammas cykel.. Kom då på att min var hos Tobbe så jag fick halvspringa till jobbet. Stressigt? Oh jo! 
 
Imorgon är jag ledig efter 8 dagars jobb i sträck, vi ska ut och käka klockan sex på O'learys med pappa + familj och fira att hans SAAB är såld, haha sötpappsen. Jag ska även en sväng på stan imorgon då men dock ska jag sova ut. Dags att kanske sminka sig, har köpt nya borstar så ska lyxa till det med lite make-up i afton.
Herrå!
 
hmm, undra föressten när mina kläder från Nelly ska ramla in i brevlådan?...
 
(shit va töntig text jag skrev, haha!) 
 
Gammal bild på mig och Agnes!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback