Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.07.11

Hej. Jag vaknade första gången idag klockan 10, tyckte det var lite väl tidigt så jag somnade om. Sen vaknade jag 12.10 och det tyckte jag var allt för sent. Jag har sovit för mycket och nu är jag väldigt trött.
Idag väntas jobb, skulle ha jobbat förmiddag men blir att jobba kväll istället så ingen bilbingo för mig idag :(
 
Var förbi på marknaden igår, gick dock väldigt snabbt att gå fram o tillbaka några varv. Jag tror inte Tobbe har fattat riktigt hur man gör på en marknad, söte! Hann inte se sådär jätte mycket men det var mysigt ändå.
Sen drog vi på The Corner och skulle äta mat, jag beställde pasta carbonara och Tobbe skulle ha entrécote. Min pasta smakade grön paprika och Tobbe fick inte sin köttbit, han fick skinkstek.. Med det skrivet så, ÄT ALDRIG DÄR! Jag drog vidare sen och gjorde naglar, superfina!
 
Nåja, nu äre på med arbetskläderna och sen är det dags att börja lukta flott..
Cya.
 
 
Grandpa, i miss you<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback