Tiny Hand eemiliajakobsson -

21012.07.05

Hejsan på er!
Ska börja inlägget med att gratulera bästaste Olivia som idag fyller 18 år, wihooo!
I love you snuttan, på lördag då jävlar!
 
Ligger och solar på studsmattan hos pojkvännen som är och jobbar, min huvudvärk tar död på mig men jag får försöka bita ihop. Cassmutt skulle nog komma och sällskapa med mig hon har nämligen spindlar fulla altanen inte så roligt att sola då, hoff själv hade jag tuppat av!
 
Igår var jag och jobbade på bingon, satt med nummer 47 kvar 9 rop och sen med nummer 83 kvar 17 rop, snacka om less tjej. Aldrig får jag vinna på det där förbannade skitspelet. Köpte dock lotter, och det har jag aldrig gjort förut, vann gjorde jag också! En matkasse, tack och bock.
Nä nu har jag inte tid att skriva mer, solen kallar och panodilburken också...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback