Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.05.29

Hejsan!
Har en tillfällig design nu, ska köra på den här bloggen trots allt. Den andra på myshowroom är så tråkig när man måste ha reklam på bloggen och den krånglar så mycket med inloggningen.
Idag har jag varit på stan med Olivia. Köpt lite små saker bara. 
Igår började jag även med mitt projekt att bli brun till studenten. Solarie (när det inte är soligt ute) och brun utan sol, jajamen! Jag och Mila (Tobbes systerdotter 3år) har bytt bästis-halsband med varandra idag, ett sånt där brythjärta som man hade när man var liten, hihi.


Nu är Tobbe här vilken sekund som helst och vi ska se the woman in black, hoppas den är så bra som många säger.
Men nu vet ni, det är den här bloggen som gäller och inte den andra! Puss.

Vi var och matade grannens hästar igår!



Min del av vårat bästis hjärta:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback