Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.11.13

Hej på er! Vettetusan hur det blir med designen nu när Alex flyttat till England, kanske måste försöka själv (kommer se hemskt ut). Vad har hänt sen sist? Jag har hittat en kompis till Xider, en liten lurvig misse som heter Disney.
Jag är i stortsett arbetslös men kanske håller det på att vända, vi får se, vi får se..

Just nu sitter jag och gör bort lite nödvändiga saker, t.ex skickar in bilder på knäna till försäkringsbolaget för att få lite ersättning osv, ska städa och duscha o pilla på i lägenheten. Jag trivs som fisken i vattnet i denna lägenhet, trots att den är på Hertsön. Snart får vi också en ny säng, eller inte splitt ny utan mammas gamla då dom ska köpa en ny.
Ska bli skönt, vi har tagit båda mina sängar, den från mamma och den från pappa men det är sån nivåskilland så just nu ligger vi i en 120s säng jag, Tobbe och två katter, GAAANSKA varmt.

Det är så mycket vi saknar till lägenheten ännu men det är kul att allt inte går att ordna på en gång, för då har man alltid något att göra. Jag funderar på om jag ska börja sätta upp lite tavlor osv på väggen, vi ska nämligen göra ett collage.. Har dock tappat bort en "skylt" som jag måste hitta, hm..
Nåja, jag får återkomma! Hej så länge.


Disney



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback