Tiny Hand eemiliajakobsson -

Blir tokig

Nu har jag precis lagt mig i sängen.. Har sprungit upp o ner o skrikit åt katterna. Håller allvarligt på att bli knäpp på dom, dom är o härjar i julgranen. Jag har varit o lyft ner dom säkert 20 gånger nu men nu ids jag inge mer. Jag skiter i hur julgranen ser ut nu, den får gärna gå sönder o pumlorna kan ju ramla av.. Jag bryr mig inte!

Nog om det, idag har jag varit hos rejjo o Daniel ett tag o sen for jag till mammsen o glodde på matchen med lillebror. Luleå vann och mest is tid hade min absoluta favorit Johan Fransson!! Han är äntligen på gång o har börjat visa att han faktiskt kan spela hockey.

Imorgon väntas arbete på grillen, o nu faller mina ögon igen. Natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback