Tiny Hand eemiliajakobsson -

work out!

Nu är det dags för mig att komma i form igen, har alldelens för pluffsig kropp nu och det är verkligen inte jag. Trivs inte alls i det jag ser nu. Jag har aldrig haft något som fladdrar på kroppen tidigare, då jag har spelat fotboll och tränat cheerleading. Sen blev mina knän sämre än någonsin och jag fick beskedet att jag inte kan springa mer..
Jag slutade då helt träna, vilket inte är bra men jag märkte ingenting på min kropp (bara konditionen) för jag gick aldrig upp i vikt oavsett vad jag åt. Så är det inte längre kan jag ju säga så nu är det dags att komma in i rutinerna.
 
Jag testade samma som b.la Cassi kört på ett tag, Carmen Electras fit to strip video. Måste säga att det kändes svin skumt att stå framför tvn och träna, skrattade en hel del i början men så kände jag att det faktiskt tog. Katterna kom fram o titta på mig som "Vad håller du på med?". Nu skakar hela min kropp och jag är alldelens svettig. Igår var jag ute och promenerade i ca 40 minuter funderar på att klä på mig och ta en liten runda nu också innan duschen. Vi hörs!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback