Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.10.01

1 oktober nu alltså, fan vad året har gått fort. Snart är det jul igen!?
Måste bara berätta om lördagen, sjukt lyckad kväll! Jag och Tobbe åkte hem till hans arbetskamrat Andreas och hans tjej Alexandra (dom var med i Kronogår förra vintern). Folket börja rulla in och sen var det dags för mig att smaka på kräftor för första gången i mitt liv.. Succé, det var riktigt gott måste jag säga. Festen fortsatte och det blev en jävla massa DANS. Nostalgi musik och nyare, fyfan vad jag hade kul!!!
 
När dom andra åkte till krogen fortsatte jag hemåt istället, katten var själv och jag var så trött. Alex följde med o jag somna typ direkt, hon gjorde också det.
 
Igår då blev det bara att ta det lugnt, ligga i fåtöljen med stortäcket och se film. Jag och Tobbe började också att se säsong fem av Sons of Anarchy, som jag längtat efter det! Men nu efter 3e avsnittet vet jag inte om jag vill se mer (kommer inte sluta att se men hojja).. Till er som inte ser SoA av nån anledning säger jag bara, BÖRJA SE DET! Hoppas nu 5e säsongen blir lika bra som dom tidigare. Jag har så höga förväntningar på seriet så ojoj.
 
Nu då? Jag är ledig från grillen fram till helgen, och imorgon så är det jobb på hockeyn. Nu ska jag ta hand om all disk vi har här (Jag vill verkligen ha en ny fungerande diskmaskin) Sen ska jag spola upp ett bad vilket jag egentligen skulle göra imorse vid åtta då jag steg upp. Ikväll blir det nog att följa med Tobbe och hjälpa Eric och Cassi med flytten till deras nya hem (i'm so happy for you guys). Ska föröska hitta alla kablar till kamerorna så jag kan dra över nå bilder från turkiet osvosv.. Adjö så länge!:)
 
Min älskade älskade älskade Xider!:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback