Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.10.02

Tjena tisdag!
Vaknade hyffsat tidigt idag, klev upp och gjorde mig kaffe sen la jag mig med Xider i soffan o såg Hunger games.
Vad tyckte jag om filmen? hmm.. ingen favorit, men inte var den ju dålig heller. Nu har jag iallafall sett den, så ja.
 
Min blogg har senaste veckan handlat mycket om min katt, men fan jag är så såld på katten så ni vet det inte.
Hon gör såna framsteg varje dag. I love my cat!
Nu har jag precis sminkat mig o klätt mig och ska åka och jobba om ca en timme.
Luleå möter Brynäs ikväll, hoppas Luleå vinner och självklart blir det att heja på vårat älskade Luleå (min älskade Fransson). Vi hörs i din börs, okej? Adios.
 
Hur läcker är han inte?;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback