Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.10.18

Godmorgon! JAg fick igår ett mms av bästa Alexandra på hur min bloggdesign kommer bli på ett ungefär, och gud vad hon är duktig! Kommer bli mycket roligare att blogga nu. Jag sitter och funderar på vad jag ska blogga om egentligen, har läst igenom arkivet och fan vad det måste vara tråkigt för er att läsa om vad jag gör om dagarna, endast! Men för mig är det ju kul iofs, jag kan gå tillbaka och minnas men jag måste börja skriva om annat också. Frågan är bara... Om vad? Det kanske kommer.
 
Idag kommer i alla fall min kusin och tremänning från Finland och ska vara hos mamma över helgen, men dom ska komma och vara med mig ett par timmar idag, kul!
 
Jag måste bara berätta om min älskade kattunge. När hon kom hit så var hon så rädd. Hon gömde sig hela tiden och fräste om man kom för nära vissa gånger. Men oj vilka framsteg hon gör varje dag. Bara denna vecka har hon börjat komma fram och hålla sig framme, hon har till och med börjat hoppa upp i soffan och lägga sig brevid o mysa. Jag blir så otroligt glad och varm i kroppen när man får uppleva sånt. Hon börjar bli trygg nu. Det är en stor fördel med att ta en katt från kattakuten, man får se framsteg och uppleva saker man inte får i vanligafall med en tamkatt.
 
Hon leker med mig och tobbe, o hon älskar att sova på mit bröst med huvudet nermojjat i nacken/på halsen. Åh, min älskade Xider, i LOVE you!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback