Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.09.06

Ska börja inlägget med att nu är jag hertsöbo!
Tro det eller ej, jag som haft såna fördomar mot just Hertsön trivs riktigt bra.
Jag längtar bara tills vi får tapetsera om i hallen och i köket, kommer bli så himla fint!
Det är så mycket som måste göras när man flyttar, mer än vad man tror.
All packning, upp packning. Upp med hyllor osv. Men det går så bra, vi har fått sån bra hjälp!!
 
Lite tråkigare är att jag blivit jätte sjuik.. Super förkyld och hostan från helvetet så jag orkar inte så mycket men jag får mina ryck. Jag har precis vilat framför en film, bra var den också. En mysig film.
Nu ska jag dammsuga alla FYRA rummen, köket och våra två toaletter.
Och jag lovar att jag ska fota och lägga upp bilder i "lägenheten" kategorin så att ni får se men det väntar jag med tills allt är klart! VI hörs!
 
Alex, hur går det med designen?;)
 

Filmen jag såg, LOL. Även fast jag inte är ett fan av Miley Cyrus så var filmen faktiskt bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback