Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.09.18

Godmorgon! Självklart när jag är ledig så kan jag inte sova länge, och inte kunde jag somna igårkväll heller..
Tur att jag fixade kaffebryggarn så att det bara var att trycka på knappen idag så börjar det bryggas, underbart!
Sen ska jag åka in till stan och köpa en kavaj som jag la undan igår, glömde mitt presentkort hemma så jag får helt enkelt köpa den idag. Jag ska även och inpulsköpa en sak (om det går som jag tänkt) och det är bara för att jag är så jävla arg. Ska sola, så att min bränna håller sig kvar, o jag ska hälsa på Rejjo och hennes underbara ungar!
 
Ikväll ska jag också o titta på katten!!!!!!! EXCITED!
 
Igår hann jag med rätt mycket, jag hann gå vilse på Hertsön, köpa två nya tröjor, fixa ringar till öronen (äntligen), jobba, o efter jobbet hann jag plocka undan lite här hemma. Ouff, nä nu blir det några lite kaffe så man vaknar.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback