Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.09.28

Hej på er, era få läsare.
Ledig helg, skönt om ni frågar mig. Men har gått o fått feber, inte lika skönt.
Men ingen ro och ingen vila. Har 4 rum, 2 toaletter o ett kök att städa innan jag får vila.
Till veckan ska vi nog åka och kolla på tapeter o sen börja renovera hemma. Vi har inte satt upp nånting förutom TVn på väggen, så det vill vi göra så vi får iordning nångång.
 
Annars då? Katten blir mer o mer hemmastadd. Hon har börjat slappna av o hon sover nu med mig och Tobbe.
Hon är inte direkt som andra katter.. Jag har aldrig hört en katt snarka förän nu, o som att det inte räcker... Lillgumman gnisslar även tänder då hon drömmer, så söt!
 
Nånä, nu har jag inte tid att sitta här, kikar in senare igen. Dammråttorna springer omkring..
 
Go sängen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback