Tiny Hand eemiliajakobsson -

Välkommen hem Xider

Nu har Xider (uttalas Cider) kommit hem. Allt gick jätte bra. Malin (hon som har haft hand om katterna) berättade att jag fortfarande är den enda som fått ta i henne utan att hon blivit aggresiv. Vi åkte förbi veterinären och vaccinera o chipmärkte henne. Jag trodde det skulle ta jätte länge och att hon skulle bli helt hysterisk men det gick jätte bra.
 
Vill passa på att tacka Linn än en gång för all hjälp idag! Utan dig hade jag nog fått vänta en vecka till med katten.
Nu ska jag göra iordning lite och få henne att lära känna mig lite grann.. Hon är ju fortfarande så skygg då hon inte är van vid människor. Det blir mycket jobb, men i hennes takt.
 
Min lilla bäbis! <3
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback