Tiny Hand eemiliajakobsson -

ledig dag!

Hello!
Sitter för tillfället fastklistrad i soffan och gör absolut ingenting.
Började vika in massa kläder i garderoben men slutade rätt snabbt då dom börjar bli fulla och den fjärde garderoben är fortfarande kvar i sovrummet  så jag måste få hjälp att lyfta in den så jag kan fortsätta och kanske bli klar någongång. Vid ett tiden ska jag ut och köra bil med mammsen, sen ikväll är vi ditbjudna på middag.
Imorgon är det dags för arbete igen, 7-14 suck. Egentligen är detta min lediga helg men jag bytte pass med en kollega så jag måste jobba in det. Skönt är det att jag fick ledigt från matchen så jag får vila inför kommande vecka.. Kommer bli KAOS! Nåja nu ska jag sysselsätta mig med nått, TTYL!
 
Fick blommor av gubben igår :)
 
Första sittningen på min tatuering är färdig, längtar tills nästa då den blir klar!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback