Tiny Hand eemiliajakobsson -

nighty

äntligen landat hemma. jag har galen värk i kroppen och även på vänstra sidan i halsen.. ska jag bli sjuk igen eller vad är det frågan om? hur som helst då jag kom in på bussen som skulle ta mig hem möttes jag av jätte hög tysk musik spelandes ur högtalarna, om man nu kan kalla det för musik det som lät. tanten bakom ratten 55+ såg ut att tycka det var fint iallafall. jag var ensam hela resan o hon spelade högt hela vägen, pratade (läs skrek) i telefonen och vindrutetorkarna gick snabbt och tanten for åt sidan med huvet, allt detta samtidigt som hon körde bussen... jaa jag var en aning rädd! nu har jag precis lagt mig under täcket och inatt önskar jag mig sömn, börjar sakna det nu.. godnatt!



jag

Fina katter & heta ben

Svar: thank you=)
Emilia Jakobsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback