Tiny Hand eemiliajakobsson -

20140826

Hej, long time no see as usual!
Ledig idag, såå skönt. Jag har varit och ätit lunch med Olivias mamma, super mysigt. Cassi kom in till stan sen så gick vi och vandrade och spanade, insåg att alla butiker fått så konstiga kläder eller så är det vi som står kvar och inte alls hänger med i modet men jag tror på det först nämnda. Jag hittade mig i alla fall en ny väska och en ny plånbok, super fina!
Ikväll ska jag iväg och göra nya naglar vilket behövs då jag har världens utväxt. 
Planen är att jag ska göra naturella naglar, med liiiite glitter såklart. Jag har aldrig haft det då jag alltid har massa färger och glitter osv så det ska bli spännande. 
 
 
Igår efter jobbet kom Cassi och mötte upp mig så gick vi på Coop och handla mumsa innan vi traska hemåt.
Jag tog mig en snabbdusch sen gick jag till henne och vi såg PH. Fyfan vilka stolpskott alltså.. Herregud, jag hade klarat max en timme innan jag hade yttrat mig, hojja inte min typ av människor om man får säga så?

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback