Tiny Hand eemiliajakobsson -

2013

”Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?”

- Ja, rätt mycket faktiskt.

”Hur har ditt 2013 varit?”

- Inte direkt mitt år kan man väl säga...

”Blev du kär i år?”

- Ja det blev jag..

”Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?”

- 15 juni.

”Vad är din största framgång 2013?”

- det vet jag inte..

”Bästa köpet?”

- Hmm, min nya telefon tror jag ;)

”Vad spenderade du mest pengar på?”

- kläder och mat.

”Gjorde någonting dig riktigt glad?”

- Jaa, verkligen. Sommaren gjorde mig glad!

”Vilka låtar kommer att påminna dig om år 2013?”

- thrift shop, hey brother, sabaton låtar b.la

”Vem har du umgåtts mest med?”

- Loppanloo

”Har du haft ett förhållande under 2013?”

- Joo, men det tog slut 2013, sen vet jag inte vad jag ska kalla det andra..

”Är det något du saknade år 2013 och vill ha tillbaka år 2014?”

- JA!

”Vad gjorde du på din födelsedag?”

- Jag och Cassi hyrde Bergnäsgården och hade lite partajj!

”Finns det något som skulle kunna ha gjort ditt 2013 bättre?”

- Absolut....

”Vem saknade du?”

- Min farfar, hela tiden...

”Vad vill du säga till dig själv inför 2014?”

- Att jag ska mig själv i första hand framförallt. Att jag ska ta mig upp på benen igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback