Tiny Hand eemiliajakobsson -

sooo bored!

1. Hur gammal är du? 21 om 5 dagar.

2. Hur gammal känner du dig? 
Ibland äldre, ibland yngre.

3. Vad har du gjort i dag? Lyssnar på musik och suttit här.

4. Vilken film såg du senast? Pirates of the carribean

5. Vem ringde du senast? Loppanloo

6. är du besatt av någonting? 
Besatt? nää.. Musik isf.

7. Är du rädd för blod? Nää

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ett litet mysigt rum hos morsan, syrrans rum.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Nää...-.-

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nääpp  

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart, utan tvekan

12. När vaknade du i dag? 
Strax innan tolv.

13. Vilken är din favorithögtid? Valborg, eller midsommar tror jag..

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På något varmt och vackert ställe.

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Oj, jag vet inte?

16. Hur vill du tillbringa din pension? Massor med resor och avkoppling, med en fet båt.

17. Vad lyssnar du på just nu? Nickelback

18. Har du någon gång brutit ett ben? Ja, nyckelben, revben och handled.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  
Kaffe, lasagneplattor, mjölk, dumle, sen vet jag inte?

20. Vem är din favoritkändis?  Har nog ingen favorit :o

21. Vad är du på för humör just nu?  Uttråkad, full av damp i kroppen och trött. Bra combo va?
  
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa

23. Snarkar du? Nej, jag tror inte det iallafall.

24. Vilka yrken har du provat på? Jobbat i kiosk, på café, på grill, o nu är jag på driften på ishallen.

25. Hur går du helst klädd? Leggings och stora tröjor om jag ska vara ärlig. Mjukisbyxor o linne då jag är hemma.

26. Vilket stjärntecken är du född i? Stenbocken

27. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad tror jag.

28. Vad sa du senast? 
Tack för maten.

 29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? mitt favoritämne var då idrott.

30. Vad har du på dig just nu? Mjukisar o linne

31. Vilken är din favoritaffär? Gina tricot och Carlings.
  
32. Vad har du för storlek i kläder? Small
 
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting alls.

34. Vad köpte du senast? Red bull..

35. Hur många gånger har du flyttat? Allt som allt, 8 gånger.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Hade jag varit fast på en öde ö hade jag nog förmodligen haft med mig mer än 3 saker.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Det ändras.

38. Senaste filmen du såg på bio? Croodarna :)

39. Har du blivit sydd någon gång? 
Näpp

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Självklart!

41. Vad åt du till frukost? Rostmackor
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 11 år gammal, full i energi.
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Min mamma

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Har den i sängen eller på sängbordet.

46. Vad var det sista du åt? Älggryta och potatis

47. Vem är världens vackraste kvinna? Adriana Lima

48. Är du blyg? Absolut inte, usch vad tråkigt.

49. Vilken var den sista konserten du var på? Stiftelsen

50. Vad heter du i andra namn? Johanna

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Nej

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Lagsport.

54. Har du några husdjur? Ja, två katter.

55. Vill du gifta dig? JAAAA, jag vill gifta mig i sommar. hahaha.. Loppan?

56. Vad är du sugen på just nu? En redbull hade varit gott.

57. Vad är klockan? 17.37

58. Vad är det konstigaste du ätit? Jag vet inte?;o

59. Har du någon udda förmåga? Hmm, nä det tror jag då inte? inte vad jag kommer på nu iaf.

60. Var växte dina föräldrar upp? Mamma i Borås och pappa i Luleå.

61. Vad önskar du dig i julklapp? 1 år kvar dit, så jag vet inte.

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ohja.

63. Göteborg eller stockholm? Göteborg

64. Har du sett någon dö? Nää, tack o lov.

65. Har du någon gång ringt polisen? Nej.

66. Hur många grader är det ute? Nån ynka plusgrad.

67. Vilken färg har ditt hus? Bor i ett rött lägenhetshus

68. Vad sjöng du senast? Trying not to love you - Nickelbak

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Verkligen.

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Ja

71. Har du svenskt ursprung? Ja

72. Hur mycket väger du? Vet inte, några kilon för mycket iaf.

73. Har du ett turnummer? 10

74. Vem kramade du sist? Mamma tror jag

75. Har du någon gång åkt snowboard? Ja

76. Kan du åka skateboard? Sittande:D

77. Nämn någon du beundrar och varför? Min mamma! Förstår inte hur hon orkade med allt hos gjorde för då jag och mina bröder var små.

78. Har du gröna fingrar? Nej inte längre

79. Har du svimmat någon gång? Nej, bara  nära

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Tycker jag lär mig nått nytt hela tiden.

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Japp

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Jag skulle ha rest, massor.

83. Är du vidskeplig? Vad är det?

84. Vilka är dina största svagheter? Väldigt kort stubin, är en av dom iallafall. 

85. Vad händer till helgen? Inga planer, vila upp benet...

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej gud, aldrig.

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Tyvärr ingenting..

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Nä det orkar jag inte.

89. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning. 

90. Bada eller duscha? Duscha

91. Är du bra på att laga mat? Nej

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Uniform o uniform, arbetskläder.

93. När och varför var du på sjukhus senast? i söndags, knät.

94. Vilket är ditt drömyrke? Polis..

95. Har du några Piercings? Nej

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Alla tre.

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Sommaren 2013.

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov.

99. Har du gråtit idag? Nej

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Bra fråga, nästa?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback