Tiny Hand eemiliajakobsson -

life is a highway and i wanna ride it all night long

Idag har det varit en bra dag, mycket besök på sleipner det gillas! Jag har börjat tagga igång för England på allvar, lyssnar lite av musiken som kommer att spelas börjar kännas i nerverna. Jag har även packat väskan för helgens roadtrip. Jag, Olivia och Kim åker upp till Ritsem på en fiskeweekend. Det ska bli skönt att komma ifrån Luleå och framför allt komma ut och få göra något. Jag ska verkligen försöka att slappna av där uppe i fjällen, bara vara. Det är inte precis min starkaste sida och känner att kroppen verkligen behöver vila.
 
Idag har jag även inhandlat dom 2 första paren med stödstrumpor, vilket jävla helvete det var att få på sig dom. Fick ett lätt psykbryt men mamma hjälpte mig på vänsterbenet och skratta fick vi. Nu ska jag försöka sova, ska till vårdcentralen imorgon och ta blodprov klockan 8. 11 hämtar Kim mig så drar vi och hämtar upp loppanloo.
Godnatt mina vänner och ovänner!
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback