Tiny Hand eemiliajakobsson -

tuesday

Tjenixen!
Alexbaby ringde och väckte mig kring 11 tiden, jag hängde med på stan en sväng.
Skulle inte handla nånting men så blev det ju inte riktigt..
(Har slut batterier på kameran så blir inga bilder, vill ni se va jag köpte
släng en kommentar så fixar jag det sen)
Köpte ett par solglasögon, ett armband, håraccesoarer osv..
Småtjaffs med andra ord.
Nu ska jag lägga undan mer pengar så jag sparar också!

Ikväll ska jag umgås med Carolina gumman, vilket var riktigt länge sen.
Ska bli hel mysigt, saknar den bruden massor!
Sommaren är våran tid honey, inget kommer i mellan då!

Åker iväg till Kåbdalis imorgon kväll eller på Torsdag morgon, azum!
Det var allt jag hade för tillfället, titta förbi på en stund igen så kommer dagens roliga!:)


Anonym

VISA VAD DU KÖPT :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback