Tiny Hand eemiliajakobsson -

All the time that you were gone

Har varit sämre uppdatering nu igen, men nu tror jag att jag är tillbaka fast man vet aldrig.
Igår iallafall fick jag min 1½ timmes massage efter skolan, vilket var riktigt skönt och ryggen mår bättre.
Ska tillbaka nästa lördag igen, underbart!

Blev pizza tillmiddag vilket var ett riktigt bra tag sen och sjukt gott var det.
Gjorde mig sen iordning för kvällens planer.
Fick även ett nytt ljud och ny tillfälligdator i rummet så poppade sönder väggarna ungefär!

For sen till Hertsön och firade Johan Nagander som fyllt 18 i veckan (grattis igen)
Det var roligt, alltid lika kul att hänga med dom där hertsöboysen!

Idag jobbar jag 14-22 på Boddy Holly med Brolle jr, sen skulle jag nog och vara med storebrorsan,
Johnny Lonnakko får väl se vad vi hittar på.



Läste i tidningen imorse att biljetterna till minus 30 släpps snart, är ni många som ska dit?:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback