Tiny Hand eemiliajakobsson -

Alla <3 dag!

Godmorgon, jag har precis vaknat och är hur trött som helst.
Igårkväll myste jag och frugan till det, tittade på Pearl Harbor så sjukt bra film, en av mina favoriter.
Jag tror jag grinade 6/7 gånger, och det var inte lite heller, Johanna bara skrattade åt mig :(

Tog bussen som gick hem 00.40 hade problem med andningen så jag började undra ifall jag fått i mig nå nötter.
Det pep när jag andades och gommen var jätte uppsvullen, jag var rädd.. Började fundera och kom då på att "inte fan har jag fått i mig nå nötter.." så jag vet inte riktigt vad det var alltså.
Men det gick ju bra, jag sitter ju iallafall här.

 
well, nyvaken och trött.. Men jag bjuder på mig själv, börjar typ bli bra på det!:p

Blir att göra mig nå frukost nu, sen ska jag vara med Carolina.
Vi hörs sen yao.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback