Tiny Hand eemiliajakobsson -

det visste ni kanske inte.

 
- danska är det fulaste spårket jag vet (sorry)
- förra fet-tisdagen åt jag 14 semlor
- jag tycker vissa gånger det är roligare med killkompisar än tjejkompisar.
- mina nyckelben är extremt känsliga (inte bara de för att de kan gå av) ;););) HEHEHE!

 

Bara för att jag inte har nånting bättre att srkiva om, sitter och kollar på nått dansk program med Jörgen och båda har konstaterat att danska är så sjukt fult, det är t.o.m fulare än finskan och då är det riktigt illa!
Haft historie prov idag, och det fick bra faktiskt! Så det känns bra, har pluggat lite itanlienska när jag kom hem från skolan också, och hunnit med en powernap på 2 timmar!

Cassi; min mobil är fuckad, den stände av sig och vägrade starta och när jag lyfte luckan och skulle svara så ville den inte.. just so you now darling <3


mor

Menar du inte att danskan är t o m fulare än finskan?!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback