Tiny Hand eemiliajakobsson -

Make the world go round!

 Blev mycket skratt med Alexandragirl, som vanligt.
Blev lite snack på roasters sen vandrade vi vidare och tokfulade oss på solsystemet.
Promenerade hem hit och fortsatte tjilla nu har hon lämnat mig och förövrigt ser jag ut som en räka.
Dock kommer jag vara brun imorgon and thats a good thing (y)

Skola 8.15 - 15: nånting imorgon sen blire häng me bruden igen,
Nu ska jag fortsätta musika innan jag går och sover, var längesen jag var vaken så här 'länge' alltså.
Kommer nog vara rätt död imorgon, men vi hörs! sov gott allihopa!

  
Enda gången jag har lockigt hår är när det varit uppsatt hela dagen (y)
Osminkad o läcker, röd som en tomat i facet nu går jag och sover, natti!;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback