Tiny Hand eemiliajakobsson -

stop calling!

termometern visar -25 grader ute, och idag har vi friluftsdag.
Jag har laddat med underställsbyxor + långkallingar o täckisar,
underställströja, fleece, hoodtröja och en till fleece sen skidjacka.
På fötterna har jag vandringskängor och på skallen mössa och händerna vantar.

Det kommer bli en förbannat kall dag men det blir säkert kul.
Om en timme ska vi samlas i Norra hamn för att börja gå, vi ska promenera på isen.
Får se, hörde att det var många från min klass som skulle stanna hemma, vet då att jag och Ebba inte gör det.

Kameran hänger med så det kommer bilder sen, ahmenhärråh!


Jag och Alexbaby på nyår.
Btw jag är mörkhårig igen, inte lika mörk som jag var innan men mörkBRUN!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback