Tiny Hand eemiliajakobsson -

tonight gonna be a good night

Den här dagen började inte bra!
40 minuter var jag inlåst på mitt rum, handtaget hade låstnat från dörren och den som var kvar på utsidan hade haspat fast sig i väggen, alltså vridigt sig ett halv varv och blockerat..
Jag slet o slet o försökte, tänkte att jag skulle hoppa ut från fönstret men kom på att någon nyckel hade jag ju inte så då skulle jag inte ta mig in. Sen bestämde jag mig för att slita upp dörren o skita i om den skulle gå sönder eller inte, så jag laddade upp med all kraft och slet allt vad jag kunde.
Självklart hade handtaget släppt och det var löst, så jag fick med mig handtaget på min sida och flög in i väggen, godmorgon!

Nu har jag precis fixat mig och ska dra till björx och hem till Ebba för tacos och sällskapsspel!

Ha en trevlig kväll! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback