Tiny Hand eemiliajakobsson -

A BIG NO!

 

 

 

BIG BIG BIG NO !

Nu känner jag att jag vill bli nyttig och sluta med sånt där svammel!
Visst det är det godaste som finns, men nu ska jag ta tag i träning på riktigt.
Det här med att följa någon "Gi-metod" eller nå annat tjaffs det behövs inte,
men känner likadant för det onyttiga, det behövs inte.
Säger inte att jag är tjock eller nånting för det är jag inte.
Men eftersom att jag tränar och vill fixa lite grann uti kroppen så känner jag att jag ska göra det
seriöst också. Därför ska jag slutamed onyttigheter, kanske nångång på helgerna och födelsedagar osv.

Men annars ska jag verkligen hålla mig borta från det.
Jag har ett sånt extremt sockerberoende, ni kan ju gissa vad som befinner sig i en påse framför mig..
Nä, nu ska jag bli "nyttigare"

Från och med idag ska jag sluta äta godis, chips, bakelser osv på vardagar och inte varje helg.
Ni som läser detta och känner mig måste verkligen hjälpa mig att hålla mig från att göra det!

wish me good luck, TTYL!


Linnea LNK på lunar

TJJJA, jag har bakat morotskaka, komma förbi och fika?


http://lnk.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback