Tiny Hand eemiliajakobsson -

dom tyckte min mix var fetast!

Nu har jag precis vaknat och termometern visar -31 grader kallt.
Det är ruggigt kallt alltså! Jag ska duscha och göra mig klar sen ska jag nog
in till stan en sväng ändå innan jag börjar jobba!


                     

Känns lite tråkigt att behöva jobba på födelsedagen men tur att det är ett rätt
roligt jobb ändå. Jag träffar folk hela tiden och det är ett härligt "arbets lag" eller
vad man ska säga. Är ju även en riktigt bra match idag, mina favorit lag i elitserien möter varandra!

                        

           Luleå Hockey               vs.                        HV 71

Hoppas självklart på att Luleå vinner, så ska heja ordentligt idag från kiosken, HAHA!

Ikväll efter matchen åker jag till pappa och sover hos där hemma.
Nu ska jag hoppa in i duschen iallafall, vi hörs sen! peace!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback