Tiny Hand eemiliajakobsson -

Jump jump jump

Vädret som är i Luleå och nu och antar i resten av sverige också typ, eller nå!
Asså det vore vara olaglig, bokstavligen.
Kom hem från skolandes SKRIKANDE och la mig i pappa och annas säng o visste inte vad jag skulle ta mig till.
Händerna värkte så sjukt mycket, gått från skolan i VÄRLDENS snöstorm och hållt i luvan,
sen in i värmen och händerna går från stelfrusna till kokande, det gjorde så hysteriskt ont!

Har inte alls gått nå bra för mig idag, skulle gå från Språklådan till Hackspetten så det kändes som att jag gick raktfram men så kollar jag upp och ser i fönstret att jag faktiskt går åt vänster, det blåste så mycket att jag gick åt sidan och inte raktfram, so scary!

Sen nu på väg hem kollade jag ner i backen och hade mössan för ögonen och huvan var på skallen och motvind/storm där går jag och tänker endast på min säng.. Mitt vad det är tar det stopp och där var jag står har jag huvudet inborrat i en snökulle, TOPPEN Emilia, bra jobbat!

Ska snart sätta mig och plugga iallafall, har historia prov imorgon.
Så ska ägna mig åt det hela kvällen, fort den här veckan har gått ändå.


 
sminket från stormen och en bättre bild från avfärgningen.

Hur många tjejer är det inte som ser ut som jag runt ögonen idag..
Nu är sminket iallafall borttvättat och jag ska börja plugga nu, tagga avenyn ikväll!


Allt jag har att säga;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback