Tiny Hand eemiliajakobsson -

wake up in the morning feeling like p.diddy!

God morgon!

Två dagar kvar tills jag fyller 17, en värdelös ålder iofs men alltid ett år äldre!
Ska nog sätta mig och fixa till i min ipod.. Har lovat mig själv att göra det ett bra
tag nu men har inte blivigt av ännu, det är lite dåligt!
Håller på att få "free youtube to mp3 converter" så att jag kan ladda ner låtar från 
youtube till datorn, gilla gilla gilla!

                        

Idag ska jag få min födelsedags middag eftersom att jag jobbar på torsdag då jag
fyller år, vi ska äta fondue riktigt gott!
Ska gå in till stan också tror jag och köpa affisher och en tavla så ska pappa få ta med
affisherna på jobbet och rama in dom så jag får tavlor!

Ska sminka mig och klä på mig nu, vi hörs senare ciao!

                            


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback