Tiny Hand eemiliajakobsson -

Your love is my drug

What you got boy is hard to find
I think about it all the time
I'm all strung out, my heart is fried
I just can't get you off my mind
Won't listen to any advice
Momma's telling me I should think twice
But love to my own devices
I'm addicted, it's a crisis



Sitter med frugan och kollar på number 23, en film man måste ha hjärna för att förstå.
Har sett den en gång förut minns att jag typ tyckte den var bra, men nu har jag inte sett så mycket av den så jag vet faktiskt inte. Vi sitter och väntar på att "jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" ska börja.
En av dom första skräckfilmerna jag såg, faktiskt. Den är inte bra, men ändå blir jag rädd, scary!

Har börjat tänka till faktiskt, och jag ska börja spara pengar nu varje månad till sommaren och så vidare.
Fast jag måste dock köpa mig nya jeans och nån snygg bikini. Var väl inge mer med det, härråh!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback