Tiny Hand eemiliajakobsson -

dag 1 om mig

Okej, vill inte skriva nå super långt inlägg om mig själv men vill få med så mycket som möjligt.
Är iallafall född den 7 januari 1993 i Luleå. Är född samma dag som en av mina bästa vänner, i samma rum, hon en kvart före mig med ett skynke i mellan, Carolina Andersson.
Jag är en extremt social människa, och en väldigt bra lyssnare. Gör allt jag kan för att kunna hjälpa till även om jag själv ibland har en tuff tid eller en jobbig dag, men jag är alltid omtänksam. Med mig kan man nog prata om det mesta.
Jag har ett temprament och en jävla attityd, säger för grova saker kring tjaffs och om jag blir irriterad.
Har perioder i livet då jag är extra känslig och då blir jag lättare irriterad och otrevlig.
Envis det är jag också, vet en som är envisare än jag själv och det är min pappa.
Att säga vad jag tycker, det har jag inte heller särskilt svårt för. Ibland säger jag något på ett fel sätt men det är inget jag rår för, något jag måste tänka på dock.
Annars är jag en riktigt glad person, skrattar ofta och till det mesta.
Ibland har jag även lite svårt att förstå vissa saker som t.ex ett skämt, men brukar få några minuter på mig att fundera ut sen skrattar jag åt det också. Jag trivs rätt bra med min personlighet men har vissa saker jag måste tagga ner med.
Spindlar är min största fobi. Vet inget jag är med rädd för än spindlar. Vill inte ens skriva om dem.
Tror på spöken gör jag också, till max! Jag VET att dom finns, har sett och upplevt det själv.
Lögner, svek, otrohet och skit snack är något jag absolut inte tål!
Familjen är det viktigaste för mig, finns ingenting som betyder mer än min familj för mig. Så otroligt tacksam att jag har dom och allt det dom gör för mig.
Idrott är något jag alltid älskat, att springa är det bästa jag vet. Dock är det något jag inte kan göra nu pga mina knän. Är överrörlig så mina knän går ur led. Väntar på operation 2 och hoppas att den ska funka. Vill så gärna kunna börja springa igen. Att gymma är kul, men inte riktigt samma sak som att springa.
När jag blir stor och ska välja yrke så är polis det jag helst vill bli. Att hjälpa andra människor och vara kring människor hela tiden är något jag trivs med. Veta att man gör något rätt känns alltid bra.
Vet inte om det var så mycket mer, är det något så fråga..

Anonym

Ni föddes i rummen bredvid varandram men på BB låg ni samma rum.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback