Tiny Hand eemiliajakobsson -

Idol

Lovade ju ett inlägg från jobbet i fredags på idol.
Var iallafall publikvärd den kvällen och det var rätt kul ändå. Man släppte in 100 personer i taget och första 100 rusade verkligen in, men vi var tvugna att stoppa dem och kolla biljetterna för att se så att de satte sig på rätt parkett! Vissa blev riktigt sura, men vi gjorde ju bara vårat jobb.
Fick se hela idol också, och kan säga att ni som inte var där ÅNGRA ER! Det var sjukt mäkigt, blev en häftig känsla och var verkligen såå annorlunda att se det live än på tv, riktigt häftigt.

Sen fick jag träffa Alice och Jay också. Jay är verkligen riktigt riktigt blyg, han stod o kolla ner i backen hela tiden och pratade så otroligt lågt, men nog var han ändå snygg på sitt sätt.
Jag och Lovisa.s stod mest när vi jobbade och lyssnade på musiken som var och fula oss med några snygga moves, folk tittade på oss som jag vet inte vad, men vafan man måste ju bjuda på sig själv.
Nåja, vet inte riktigt vad jag mer kan säga än att det var sjukt grymt att vara på plats och se idol, dock lite trist att så mycket är uppgjort. Publiken har "manus", när Peter vänder om och går tillbaka ska ni jubla, applådera. Lite trist men det måste ju bli bra tv så jag förstår ändå.




Alice och jag, riktigt söt är hon och perfekt leende!


Jag och Jay, bilden blev inte bra nånstans. Jay blundade och man ser verkligen hur nervös och spänd jag var!

Anonym

Han har mycket smink.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback