Tiny Hand eemiliajakobsson -

måndag

Varit och tränat med Carolina idag, haha lillan är så söt. "Hur gör man det här?", men jävlar i mig vilket krut det är i bruden, inga problem för beach 2011 här inte, nejnej!
Annars har jag bara tagit det lugnt hemma, fixat det sista på min samhällsrapport också är inte särskilt nöjd men får ju se vad som ska förbättras och får göra om den sen.

Såg att det kommit en skvallerblogg om Luleåstad, vet inte om man ska tycka om det eller inte men lite spännande är det ju ändå fast skvaller finns det redan gott om.
Nå nä, nu ska jag ta mig en tredje thé kopp och sen gå och lägga mig så småning om.

 

                                        I think about you baby and i dream about you all the time,
                                       I'm here without you baby but you still with me in my dreams.
                                                           and tonight boy.. it's only you and me.


elin

vad heter skvallerbloggen ? =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback