Tiny Hand eemiliajakobsson -

små förändringar

Nu känner jag för att börja blogga igen mer eller mindre.
Har legat väldigt lågt med det nu på senaste men gör ännu ett försök.
Haft så mycket i skolan att jag inte riktigt har haft tid med att blogga.

Håller på att göra om bloggen, eller inte hela bara headern åså, men orkar inte fortsätta med den nu så den får se ut som den gör nu, who cares? Vill ha en systemkamera så jag kan gå ut och ta nå nya bilder. Hoppas jultomten kommer med en iår, hehe!
Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma upp från källaren så ska vi sen sätta oss och dricka kaffe tillsammans, sen ska jag nog ta och göra naglar om jag kommer på vad jag vill göra för några.

Återkommer strax och uppdaterar med lite musik!


en gammal goding och en pik till linnea att jag vill ta nya bilder!;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback