Tiny Hand eemiliajakobsson -

torsdag 15/9 2010

Har varit hos farmor och grattat henne på hennes födelsedag, vi fick äta palt. Hon hade gjort palt åt 15 personer var hur mycket som helst. Efter det så blev det tårta och fika. Pappa slog även sitt personliga paltätarrekord, 9 farmorpaltar och dom är gigantiska, grattis nöjdarn!

Tittade sen när jag kom hem på Idol och spelade The sims hehe, blev även att se kungarna av Tylösand.
På tal om det programet, fy fan så pinsamt det är och vilka idioter som är med. Dom gör ju bort sig nånting så ojoj men det är ändå kul att titta på men ibland är det fan för pinsamt för att man ska kunna se.

Har även redovisning imorgon på samhällsen, har gjort färdigt det idag och jag tror det kommer gå riktigt bra, hoppas Lina jobbat på det också så kommer det nog bli kanoners. Ska snart lägga mig och försöka sova även fast jag inte är så speciellt trött längre. Vi hörs, puss!


slänger upp en gammal bild också, natti!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback