Tiny Hand eemiliajakobsson -

god natt och sov gott

Har varit hemma hela helgen och sett O.C, precis sett klart säsong 1 och sett första avsnittet av säsong 2.
Har varit skönt att bara vara hemma. Låg hemma igår och kollade O.C sen kom han och vi låg och prata länge och myste på sen sov vi. Idag har jag varit och jobbat på hockeyn, tyvärr förlust för Luleå hockey. Efter jobbet kom han hit igen en sväng.
Nu ska jag iallafall lägga mig och sova, ska upp imorgon och åka och fira min faster som blivit ett år äldre (yngre), hon har lovat mig morotskaka och det finns ingenting jag gillar bättre än fasters morotskaka när det gäller fika.
Det var det, sov gott och hoppas alla haft en bra helg! :)
If there is anything i can do, let me know.. I really do miss you but i know you don't care!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback