Tiny Hand eemiliajakobsson -

onsdag

Har varit och tränat på Helex med min sjukgymnast.
Var otroligt skönt men jag har aldrig varit så här slut någonsin efter en träning på gym!
Fick ett program som jag ska träna hemma en gång per dag (och ska jag vara så här slut varje dag så vettefan).
Tränar mest rumpa och mage, men även armar. Inte knät något ännu, övriga kroppsdelar ska vara tränade och starka innan jag får börja belasta knät. Det låter ändå hyffsat rimligt.

När jag kom hem stod maten på bordet, tack för det! Skulle hälla upp sista skvätten som fanns kvar av mjölken men jag orkade inte hålla i paketet så jag hällde utanför glaset och tappade det tomma paketet, fint!
Nu ska jag in i duschen, sen kanske jag pillar ihop en ny header. hör sen iaf!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback