Tiny Hand eemiliajakobsson -

The Smurfs

Jag måste bara berätta en sak. För ungefär en månad sen var jag på bio med min lillasyster Agnes och vi såg smurfarna och ända sen dess har jag blivit besatt! Filmen är så sjukt bra, har laddat hem alla andra tecknade smurffilmer. Har varit till Toys r us och kikat på 14cm höga gossedjur i smurfarna för 100kr och en sak är då säker, nästa lön då blir tre av dom mina!

Sen nu är det en ny sak, min mamma har surrat om att hon måste ta hand om sina smurfar osv och spelar ett spel på facebook, "the smurfs & co" och jag började själv spela det idag. Jag har fastnat på en gång och det är jätte roligt. Man ska bygga om sitt smurfställe och ta hand om sina små smurfar. Testa själva!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback