Tiny Hand eemiliajakobsson -

tråkigt

(Gör en lista medans jag väntar på att min smurf ska få energi)

1. Tre namn jag lyssnar till: Emilia, ia, mili, empan, Emmi o vad dom nu kallar mig.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: envis, omtänksam och glad.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir lätt irriterad, (blivit) slö, litar för lätt på folk.
4. Detta är jag rädd för: spindlar och mörker
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, god mat och Kaffe!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Läsa om det pratas runt omkring (för nyfiken), slicka mig på armbågen och teckna.
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås, festa, mysa, vara i stugan, springa (snart kan jag det igen), osv.
8. Detta vill jag göra just nu: Åka till pappa
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Kan inte säga den värsta, finns många.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Orkar inte skriva.
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig? jag tror det
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: det är så mycket men bla, hoppa fallskärm, 10.000 meters klubben, sett en stor del av världen, lyckas med mina mål osv.
15. Min käraste ägodel: Min telefon för tillfället iallafall.
16. Något jag vill ha i present: jag vet faktiskt inte.
17. Detta har jag på mig just nu: svarta jeans, svart linne.
18. Favoritkläder: Mina svarta jeans.
19. Favoritdjur: varg o katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: det varierar en hel del, beror på humör.
21. Favoritlåt just nu: Danko jones - had enough
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: -
23. Stjärntecken: stenbock
24. En bok jag älskar: läser inte böcker
25. En film jag älskar: Fast five.
26. Tv-program jag gillar: one tree hill
27. Favoritdoft: svår fråga.
28. Detta äter jag gärna: En god köttbit, god sallad och pommes o gärna nån sås till.
29. Dricker helst: ett kallt glas mjölk eller hallonsoda
30. Favoritgodis: Har ändras på sistone.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Magaluf, Ayia napa, USA.
32. Färg på mina ögon: blåa
33. Min längd: 170
34. Jag tror på: änglar, spöken och påsk haren.
35. Jag spelar: ingenting.
36. Person jag beundrar: Min pappa.
37. Så här bor jag: nära stan?
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen aning
39. Det här tänder mig: När tobias tar för sig, haha!
40. Det här gör mig avtänd: Dirty talk, hojja.
41. Favoritfärg: svart och mörklila
42. Favoritcitat: hmm...
43. En hemlighet jag vet: hemligheterna stannar
44. Bästa present jag fått: -
45. Senast köpta skiva: woow, det var något år sen..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen isåfall.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min näsa.
48. Udda förmåga/egenskap: det vet jag inte.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: jag skulle vilja vara en kungsörn men tror mina kompisar skulle svara något kattdjur haha.
50. Vad lyssnar du på just nu? tittar på oth
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? jag ska snart åka till pappa.
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? itunes.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Allstar
55. När badade du i en pool senast? förra sommaren.
57. Hur många barn vill du ha? 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? heavy metal
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? ja
60. Vad har du för TV-kanaler? har alla som finns i vardagsrummet och 69 olika i mitt rum.
61. Har du åkt moped någon gång? ja
62. Har du busringt någon gång? ja
63. Har du fått felparkeringsböter? nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? absolut
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? afrika, gibraltar ön
66. Har du en egen trädgård? nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? ooh gillar så mycket tecknat.
68. Kan du alla orden i nationalsången? ja
69. Badkar eller duschkabin? dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Stomp the yard 2
71. Favoritpizza? den pappa och anna gör, pizza kit
72. Chips eller popcorn? pappas popcorn eller så chips när mamma gjort en god dipp
73. Vilken färg på läppstift använder du? inge läppstift här inte
74. Har du rökt någon gång? ja
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? orange
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Tobias och Robin
78. Favoritchoklad? marabou mjölkchoklad
79. När röstade du senast? aldrig röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? vet ej, hos farmor iallafall
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? jajamen!
82. Är du bra på matlagning? nej.
83. Klarar du att tanka själv? ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja.
87. Vad var det senaste du handlade? Nagellack och en ögonskugga.
88. Har du kräkts offentligt? ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? love.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
91. Har du ringt något betalnummer? va?
92. Kan man vara vän med sitt ex? ja
93. Vem var det du besökte på jobbet senast? vet inte
94. Hade du mycket hår som liten bebis? vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "välkommen till bröstbrevlådan"
96. Vad har du i din väska? skolböcker
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? får en kram och en puss och ett "jag älskar dig, sov gott"
98. Vad har du att vara tacksam för? det är extemt mycket
99. Var hittade du den här listan? ett gammalt inlägg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: -


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback