Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.06.29

Hejsan!
Nu ska jag snart cykla iväg till jobbet för ett kvällspass, cash is king!
vaknade kring halv tolv åt frukost och sen åkte jag och mamma till Dollarstore och Storheden.
 
Hyresavtalet på lägenheten kom igår, Tobbe och hans mamma åker och tittar på den idag.
För mig är den redan vår, jag har redan bestämt att inget är fel på den haha så vi får väl hoppas på att inget är fel så jag blir besviken. Jag har varit och köpt saker idag till läggan, jag menar ska vi inte ha den så ska vi ju ändå flytta nångång. Ska visa sen vad jag har köpt. Köpte en fototapet som jag ska ha i "mitt" rum, hoppas bara dom godkänner att vi får sätta upp den. Ni kan ju gissa vem som är på bilden!! ;) 
Nu ska jag göra i ordning matbacken (sushi) sen hojja iväg som sagt.
Ciaaao, ha en trevlig fredag.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback