Tiny Hand eemiliajakobsson -

Godnatt!

Det är dags att sova, o jag har värk i kroppen. Ingenting som stör mig för det är träningsvärk o jag älskar det.
Cx:en idag var nice, små tungt i magen då jag inte ens kunnat skratta utan att känna av träningsvärken men det gick bra. Är helt slut i kroppen o i skallen, sovit 3 timmar inatt då jag fick nå fnatt igår då jag skulle försöka somna. Fick sån sjuuuk hemlängtan. Längtade efter min gubbe, min skatt, min Tobias. Även fast vi hade setts innan o träffar varandra vaarje dag. Jag tänkte ringa han där vid 01.00 o be han hämta mig men jag tänkte om, han skulle ju upp 05.30 så jag fick hålla ut. Haha vet inte vad som hände jag som tycker det är så mysigt med sleepovers.. Hmm.

Nåja, beställningen från gymgrossisten kom idag. Jag är super lycklig o ännu mer taggad på träning! Gjorde dock direkt ännu en beställning efter att jag betalade denna, woops. Nu är det bara nya träningskläder o skor som ska införskaffas.

Imorgon är det "vilodag", o även dags för TATUEEEEERING! Så nice. Äh, godnatt:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback